Haurreskola
0-2 urte
METODOLOGIA
Herritar aktibo eta konpetenteak sortzea da gure helburua. Horretarako, neurohezkuntzak proposatzen dituen jardueretan oinarritzen gara. Izan ere zientzia honek haurren garunak modu eraginkorrean nola ikasten duen ikertzen du eta guk jarduera horiek gure hezkuntza eredu propioan integratzen ditugu.
NOLA GARATZEN DUGU?
Haurraren garapenean lehenengo 24 hilabeteak oso garrantzitsuak dira, bertan ezartzen baitira pertsonaren oinarriak.
Ingurura moldatzea, esperimentatzea, izango da haurra jaiotzen denetik egunero bete beharko duen erronka eta erronka horri aurre egiteko ezinbestekoa da garapenerako eskaintzen dizkiogun aukerak eta baliabideak.
Aratz-en estimulazio sentsoriomotorra dugu ardatz eta norberaren esperientzia eta erritmoetatik abiatuta gure txikien identitatea, osotasunean, eraikitzen laguntzen diegu.
Ikasleak erabat aktiboak dira beraien ikaskuntza prozesuan eta irakasleekiko atxikimendu egokia lantzen dugu ezinbestekoa den inguru emozional egoki eta goxoan hazi daitezen.
LEHEN PAUSUA
Haur eskolan hezkuntzaren mundura murgiltzeko lehen pausuan bidelagun bihurtzen gara.
Familiarekin lankidetzan haurraren oinarriak eraikitzen hastea dugu helburu haurraren garapen integrala sustatzeko.
Haurrak familiatik ikastolara ematen duen pausu horretan hezitzaile eta erreferenteekin atximendua landu, espazio seguruetatik mundua ikertzera pasatzeko.
Familiatik ikastolara eta ikastolatik mundura!
HAURRESKOLA TUTOREAK
Ikasturtea |
Tutorea |
HH 0-2 | Ana Cristina Martinez / Nahikari Pablos |
PT | Leire Iribarren |
Psikomotrizitatea | Maider Zinkunegi |